Ви завжди зможете переключити мову сайту, скориставшись перемикачем.
науково-виробниче об'єднання
АГРО-СІМО-МАШБУД
у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю
Призначений для очищення зерна (пшениці, жита, вівса та ін.) від домішок, що відрізняються від нього геометричними розмірами і аеродинамічними властивостями, а також для поділу зернової суміші на фракції.
Зерноочисний сепаратор БСХМ-16 призначений для очищення зерна (пшениці, жита, вівса та ін.) від домішок, що відрізняються від нього геометричними розмірами і аеродинамічними властивостями, а також для поділу зернової суміші на фракції.
Сепаратори встановлюються в складі технологічних схем на млинах, елеваторах і крупозаводах.
Наіменування показників | БСХМ-16 |
1. Продуктивність технічна для пшениці і жита при нормальній засміченості (2-3%) і вологості не більше 15%: | |
- попереднє очищення (елеваторний режим), т/час; | 66 |
- остаточне очищення (млиновий режим), т/час | 16 |
2. ЭЕфективність очищення від смітної домішки для пшениці і жита з нормальною засміченістю (2-3%) і вологістю до 15%: | |
- попереднє очищення, %, не менше | 20 |
- остаточне очищення, %, не менше | 75 |
3. Встановлена потужність, кВт, не менше: | 0,74 |
4. Частота коливань кузова в режимі холостого ходу: | 15,66 |
- С-1 (кол/хв.) | 940 |
5. Розмах коливань (хід) кузова, мм: | 5 ÷ 5,5 |
6. Кут нахилу кузова, градусів: | |
- при попередньому очищенні | 10 |
- при остаточному очищенні | 6 |
7. Кут кидання вібратора, град: | |
- при попередньому очищенні | 25 |
- при остаточному очищенні | 20 |
8. Витрати повітря на аспірацию, м3/год., не більше: | 5 600 | 9. Габаритні розміри, мм, не більше: |
- довжина | 2 700 |
- ширина | 1 690 |
- висота | 1 856 | 10. Загальна маса сепаратора, кг, не більше, в тому числі: | 690 |
- сепаратора | 570 |
- пневмоканала | 120 |
11. Середнє напрацювання на відмову, год, не менше: | 1 000 |
11. Термін служби, років: | 8 |
*Для очищення інших культур, відмінних від пшениці, продуктивність зменшується: для жита і кукурудзи - до 90%; для проса і ячменю - до 80%; для гречки і вівса - до 70% від номінальної.
Продуктивність при збільшеній засміченості і вологості зерна зменшується:
Принцип роботи сепаратора полягає в поділі вихідної зернової суміші на фракції шляхом послідовного просіювання її через три яруси решіт, що здійснюють зворотно-поступальні коливальні рухи, і виділення легких домішок і пилу з великої фракції шляхом проходження її через висхідний потік повітря в пневмосепаратуючому каналі.
На рис.2 зображена технологічна схема сепаратора. Через вхідні патрубки 1 та рукава 2 вихідна зернова суміш надходить на сита першого ярусу, великі домішки (схід) виводяться з сепаратора через лотки першого ярусу. Прохід з сит першого ярусу надходить в розподільник кузова 3, сита другого ярусу 4. Прохід з другого ярусу надходить на третій ярус 5, а великі домішки (схід) виводяться з сепаратора через верхній канал випускного пристрою 6. На нижньому ситі зерно ділиться на фракції. Велике зерно (сход) через канал 7 надходить в пневмосепаратуючий канал 8, а дрібне зерно (прохід) виводиться через лоток 9. У пневмосепаратуючому каналі зерно продувається висхідним потоком повітря, очищується від легких домішок і пилу та надходить на подальшу обробку відповідно до технологічного процесу .
Сепаратор фракційний з пневмоканалом БСХМ-16 (рис.1.) Складається з сепаратора для відділення крупних домішок і поділу вихідної зернової суміші на фракції, і пневмосепаратуючого каналу для відділення легких домішок і пилу. Сепаратор складається з наступних вузлів: станини, приймального пристрою, кузова з ситовими рамками, випускного пристрою.
До станини 1 (рис. 1) за допомогою кронштейнів 5 і 6 кріпиться кузов 2 через гумові опори 8. Затискні планки 9 і болти 7 дозволяють закріпити кузов в необхідному положенні. Кут нахилу кузова може змінюватися від 0 до 10 ° і контролюється за шкалою 10 положенням нижньої полиці кронштейну 6. Приймальний пристрій являє собою розподільник 14, два патрубки 16, закріплені на траверсі 11 і стійках 12, два тканинних рукава 13, два патрубки на кузові і розподільнику 15 в кузові для рівномірної подачі сортувального продукту. Кузов являє собою корпус з листової сталі з днищем. Всередині, на приварених напрямляючих, встановлені в три яруси решітні рамки, в другому і третьому ярусах попарно з'єднані між собою (передні і задні). Верхні межі 17, 18, 29 оснащені решетами з отворами в залежності від використовуваного режиму роботи (елеваторний або млиновий) і сортується продукту, а нижні решета 19, 20 з розміром 1,7х20. Очищення сит проводиться гумовими кульками. Усередині кузова решітні рамки закріплюються притисками 21. На бічних стінках корпусу встановлені поворотні диски 22 зі шкалою, до яких прикріплені електровібратори 23. Кут установки електровібратора контролюється за шкалою 27 щодо штифта 30 на бічних стінках кузова. Для попереднього очищення положення штифта на кузові повинно відповідати позначці 25° на шкалі диска, для остаточного очищення 20°. Верхня стінка корпусу оснащена кришкою 24.
Випускний пристрій являє собою короб з листової сталі з внутрішніми перегородками, що утворюють лотки для виходу різних фракцій продукту (рис.2). Пневмосепаратуючий канал 3 (рис. 1) складається з корпусу, виконаного з листової сталі з верхніми і нижніми фланцями. Для подачі продукту в передній частині корпусу передбачений отвір з торцевими і боковими ущільненнями. Усередині корпусу розташована заслінка 25, яка регулює подачу повітря, і рухома прозора стінка 26. Призначення каналу - відділення легких домішок.
Підбір решіт, з метою отримання ефективного очищення, проводиться споживачем за місцем експлуатації сепаратора в залежності від того, хто очищається продукту і його характеристик (вологість, засміченість, фракційний склад і т.д.).